THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. április 19., hétfő

Elämä on niin vaikeaa... Mutta se voi olla hauskaa :)

Halihó minä frendi! :)
Tudom, tudom mostanában elhanyagolom az írást, de nézzétek el nekem, hogy az utóbbi egy hetem rohanás, hajnalban kelés, lótás-futás, királyválasztás, szavazz a 11.e-re és hasonló csakegyszerfordulelőazéletben dolgok körül forgott :D Mellesleg azóta sem láttam a Herceget... Állítólag majd hétvégén. Jah, pont úgy mint az elmúlt 2 hétvégén...:( Nem is hiányzik amúgy... Á, dehogy... Tudnám egyszer miért olyan izé velem, máskor meg ha netán erre jár egy kóbor vihar egyből előjön belőle az alfahím... Mert bezzeg ha ő itt lenne, akkor hozzábújhatnék és rögtön nem félnék, mert ő megvédene a vihartól.
Photobucket
Ez pont szerda este volt. Mert hátugye másnap nem kellett amúgy hajnali 5-kor kelnem és a Herceg nem gondolta úgy, hogy ő ennek örömére 3/4 11-ig szórakoztat és véd. Mert ugye odakint tombol az égiháború. Nekem meg nem volt szívem otthagyni.
Végülis, ha azt vesszük, sikerült felkelnem csütörtök reggel, bár kicsit lassabban készültem el a szokásosnál :D Ennek ékes tanúbizonyságai látszottak az arcomon, szemöldökömön, nózimon és még rengeteg különböző pontomon, hála a nem éppen Zsuzsi-biztos szempillaspirálnak :D Megjegyezném, előtte meg zöld festékkel kentem össze magam, mert zászlót festettünk a kampányunkhoz (tiszta jól nézett ki, csak a bunkó zsűri 2 pontot adott rá... Pedig egy csomó munkánk benne volt >.<) és ugye jó szokásom, hogy a kézfejemen keverjem ki a színeket és senki nem figyelmeztetett, hogy ebben az állapotban esetleg nem kellene homlokot törölni :D Nem néztem ki úgy mint egy indiánlány amúgy :D
Na de most egyelőre csütörtök reggel van. Ja egybkt sikeresen befejeztük a kampányfilmet, ennek hatásairól a későbbiekben :) Negyed 7-kor ácsorgás a gimi előtt, soksok csengetéssel a portásnéninek. Fél 7-kor kinyitottam volna! Jó, de kinek van kedve egy szál miniszoknyában egy gimnázium ajtajában álldogálni? He? Mikor már az odavezető 5 perces út során is 30-cal többen bámultak meg a megengedettnél... Aztán bemenetel, lepakolás, fúdesoksüti van, Abby külső befejezése (szerintem pénteken már kiérdemeltem a világ legkipihetlenebb Abby-je címet...) aztán irány a kapu, hiszen 7-től folyamatosan áramlik a nép befelé, akiket két napig el kell tartani mindenféle jóval :D
cookie Pictures, Images and Photos
Igen, mi is nem keveset pusztítottunk a saját készleteinkből :D Megesik (a) Szóval 2 napig ment az etetés-itatás, szavazz ránk! - ordibálás, osztálylátogatás (hugimék kiemelt elsőbbséget élveztek minden tekintetben), hülyébbnél hülyébb feladatok kitalálása meg a satöbbi :D Megkaptam a totókat, így rám hárult a nemes feladat, hogy jókat röhögjek a hülyeségeken, amiket beírtak :D Érdekes, hogy a többség szerint Laci a kigyúrt kopasz (mi a vicces? se nem kigyúrt, se nem kopasz, ő Laci :D) és Nati a goth, aki elvileg én vagyok. Nem vagyok goth pedig én sem :D Vagy ha mégis, akkor igazán érdekes műfaji keveredések találhatóak meg bennem :D Maradjunk egyszerűen a metálosnál. Mindenki jobban jár :) Közben elmentünk elsősegélyt tanulni, kötözni meg minden ilyen vicces szitu, ami kellhet a csütörtöki versenyre. Mert mi képviseljük a sulit ebben az évben :D A Miss XX csapata^^ És mi a legnagyobb előnye az egésznek? Csütörtökön nincs suli, így matekdoga sincs :D Viszont másnap töri tz, amire eddig nem találtam elég jó kifogást...:S A védőnéninél (illedelmes megszólítás) tök jól elvoltunk és kaptunk egy csomó fejpántot meg vöröskeresztes karszalagot.
Photobucket
Én az egyikből harisnyatartót csináltam, mert olyan szinten bő volt, hogy simán felment a combomra :D Pedig nincsenek valami vékony lábaim...:D Milyen kár, hogy ott és akkor nem látott a Herceg *sóhajt* Pedig egy darabig nem kívánom magamra az Abby-szerelést :D Mondjuk élveztem és ha kellene 1000x megcsinálnám újból, de ugyanakkor rendkívül fárasztó is egy ilyen méretű esemény lebonyolítása :)
Szóval nagyjából így zajlott a csütörtök :) Élveztem, bár kicsit nagy volt a hajrá :) És megtaláltuk a kampányarcunkat :D Egy medvecsapdába szorult vaddisznó-persely. Találóan az István nevet adtuk neki és végigkísérte a 2 napos kampányunkat :) Mellesleg most megérdemelt pihenőidejét tölti a szekrényemen :D
A péntek nagyjából ugyanilyen mederben folyt tovább, hajnalban kelés, előtte csütörtök este megint iszonyat hosszan Hercegelés (ó, milyen jó is volt...) azonban a felkeléshez valami iszonyatos mennyiségű erő szükségeltetett...:S Amint letettem a fejem a párnára, már ébresztettek is. Egész nap süti- és fagyiosztogatás, matekóra megtartva (az összes többi órán tötyörögtünk...) anyuciccel töriszerű órán Sparba és CBA-ba kirohanás budget felvágottért meg sajtért, mert elfogytak a szendvicsrevalók :O Vittünk kígyóubit is (szintén nem bámultak meg a CBA előtt állva miniszoknyában, bőrdzsekiben, vöröskeresztes harisnyatartóban, 2 copffal :D) de ami igazán vicces, az az, hogy Dijját mindenhol előre engedték, mert a fehér köpenyében amit jelmezként viselt, tényleg elhitték róla, hogy orvos és azt hitték sietnie kell vissza a kórházba xD Szóval egész jó időt futottunk, így szünetre már készülhetett az újabb adag falnivaló^^ Tényleg, meg kell kérdeznem hugijaimat, hogy a műbonszáj hogy bírja az otthoni körülményeket :D Én újabb növénykísérletbe kezdtem, miután Luci sajnálatos módon elhalálozott...:( A legújabb "áldozatom" egy tulipán, viszont ez már nagyon kinyílt egy napi itt tartózkodás után :D Viszont még nincs neve, ezért ötleteket várok! Na most viszont fogom magam és kimegyek nasit csinálni :D Képzeljétek el, hogy hozok be fűszeres krumplit és begyújtom a sütőt ;) Amint ezzel elkészültem, jövök vissza pötyögni^^
Photobucket
Nyah szóval hol tartottam?^^ Á, igen. El akartam mesélni a joghurtos versenyt. Mert végülis az, hogy fellázadtunk a tesitanár ellen, aki ezen rendkívüli módon kiakadt nem érdekes... Egybkt pont azok hódoltak be neki első füttyentésre, akik annyira mondták h júj nem tesizünk, mert lázadunk... -.-" Nah, de a joghurtos verseny. Kitalálták, hogy Döncit felfektetik egy padra és egy másik illető föléállva próbálja a szájába csurgatni a joghurtot. Hinnétek, mennyien érdeklődtek egy ekkora méretű hülyeség után? :D Komolyan, ez volt a legnagyobb sikerű programunk az összes közül :D Aztán persze rövid időn belül komoly katasztrófába torkollott az egész, miután első versenyzőnknek egyszer sem sikerült Dönci szájába találnia, így mérgében az arcába vágta az egész poharat.... Na, osztálytársunk meg visszafröcskölte rá az egészet, hát nehogymár ő szívjon alapon... Képzelhetitek, mi ment ott xD
Aztán 6. óra után lementek a kampányfilmek és minden túlzás nélkül állíthatom, hogy magasan a miénk volt a legjobb^^ Ezen röhögtek a legtöbbet és a legnagyobbakat meghát mégiscsak a mi szeretett, dédelgetett, utolsó pillanatban leforgatott filmecskénkről van szó :) A mi közös gyerekünk^^ És ha már erről van szó, következzen a 11.e osztály [ER] remake kampányfilmje az Árpád Gimnázium 2010-es királyválasztási kampányából:

*taps-taps* Köszönjük, köszönjük^^ És mivel az ég megkönyörült rajtunk, megtarthattuk odakint a lovagi tornát. Így utólag visszagondolva bár ne tettük volna, hiszen akkor ezüst-, de elképzelhető, hogy aranyéremmel távozhattunk volna. Azért szépen csillog a bronz is, főleg mivel becsületes úton jutottunk hozzá :) Nem mondom, hogy a torna nem indult zökkenőmentesen... Ki vezesse a kisbuszt, mert Áksinak nincs jogsija, Dönci meg az autót vezeti... És hol a zászló?! A rajzszertárban!!! Gyorsan futás érte Lacival együtt és tiplizni vissza az osztályhoz mint az őrültek :D Egy viszonylag jól sikerült bevonulás (én voltam az egyik zászlóvivő^^) és ezek után egy megbundázott, végletekig elhúzott, unalmas verseny. Mert ugye nem mindegy, hogy a lángos 10 centi vagy 25 és felborul-e a sörösüveg valamint megtartjuk-e a becsületünket, mert az fontosabb a győzelemnél... Azt hiszem, nem kevés bosszúságot okozhattam a zsűrinek, ugyanis 5 percenként hangzottak el a számból a Bunda! és Csalás! felkiáltások. De ha egyszer ez az igazásg? Emellé még ott volt a ronda, buta és bunkó királynő, aki minden szerenádra 5 pontot akart adni, csak a miénk lett valahogy 3... -.-" Pedig vittünk neki mécseseket, amiket ugyan elfújt a szél, de a szándék a fontos... És nem használtunk hangtechnikát, viszont fiaink napokig gyakorolták a Börtön ablakában-t, hogy minden hang úgy szóljon, ahogy kell. Kicsit hamisan, de olyan igazi 11.e-sen :) Így végülis 3. helyen végeztünk nemtommárhány ponttal és 82 ránk szavazó emberrel, ami szerintem lett volna több is, ha a drááága 12.c-sek nem húzzák el 2 órásra a versenyt, aminek a végredményét már előre lehetett borítékolni -.-" Hurrá-hurrá nyert a b, nem épp tiszta úton.
Sebaj, mi azért köszönjük minden kedves ránk szavazónak, hogy kitüntetett minket a bizalmával és hogy támogattak minket és mellettünk álltak az idegbaj kellős közepén is :) Igen hugicáim, ez nektek szól^^ Szeretés belétek^^
Aztán az éhségtől elgyengülve, Lacitól kajajegyet begyűjtve elindultam a Meki felé. Azazhogy előtte még Kata megmentette az életem, mikor nekem adta a fél szendvicsét *.* Köszönöm hugi, tényleg az utolsó pillanatban jöttél :)
sisters Pictures, Images and Photos
Aztán hazamenetel helyett jött az esti buli a fergeteges nyitótánccal, a nagyfejű b-s királlyal, akiről folyton leesett a korona meg a mi drága jelöltünkkel, aki kicsit sem tudott táncolni, de aranyosan imitálta :) Aztán csináltunk egy külön kis szolidaritásbulit a c-sekkel, akik szintén bundának vették az egészet és zöldalmás, epres-fahéjas fagyihalmokkal, csokitortával és napozóágyakkal felszerelkezve elbújtunk egy terembe és magasról leszartuk a b-sek bombasztikkk buliját :D
A két napos őrület végén hazamentem és aludtam 12 órát :D Tulajdonképpen az alvásról szólt a hétvégém. Ha már úgysem találkozhattam a Herceggel... De talán majd most hétvégén :)
A mai napomról még annyit, hogy ma megint sikeresen kiakasztottak... -.-" Komolyan, ha egyszer csak bezabált az illető, amit meg ő hozott azt sunyi módon hazavitte és most még volt pofája mártírkodni... Ááááá de pofán tudtam volna vágni... Mostanában nagyon elszállt magától -.-" Basszus, én is ébren voltam hajnali 5-től és pénteken tudtam annyit áldozni erre az ügyre, hogy 9-ig ott maradtam. Elvállaltuk a királyválasztást, tudtuk mivel fog járni és akkor van képe sajnáltatni magát... Megütöm komolyan mondom, mert mostanában jóval többet árt mint használ >.<
Szerintem most fejezem be, mielőtt még jobban felhúznám magam... Még valami azonban aminek úgy érzem, helye van itt:
Photobucket
Múlt hét szerdán, 48 éves korában infarktusban elhunyt a Type O Negative frontembere, gitárosa és dalszövegírója, Peter Steele. Személyében egy borzongató hangú embert és egy kibas.zott jó pasit veszített a világ. R.I.P. Peter, egyszer még találkozunk...
De ti azért ne szomorkodjatok drága olvasóim, hiszen tavasz van és az élet szép! :)
Millió mézespuszi:
Egyetlen Abbykétek^^

0 megjegyzés: