THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. április 8., csütörtök

Tiedättekö te, mikä on rakkaus?

Hyvä kevät-iltapäivä!^^
Nos, megint billentyűzetet ragadok, hogy megosszak veletek néhány újabb szuppperizgalmas dolgot a mindennapjaimból. Mostanában eléggé felgyorsult az életem, főleg h (majdnem) minden szombaton a királyi családdal (aka barátaim) meg persze a Herceggel vagyok és egyre sürgetőbben közeleg a királyválasztás... Éppen annyira, hogy keddre dobozolva le kellene adnunk a kampányfilmünket és eddig egyetlen percet sem forgattunk le belőle o.O Azazhogy ha minden igaz, ezekben a percekben már gőzerővel folyik a forgatás, mi (azaz a maradék) pedig holnap délután megyünk. És persze anyucicc jelenetéből nem maradhat ki a piás dokik jelenléte és ami a legnagyobb poén, hogy kap belőle a betegünk (bocsánat, akkor már halottunk) is :D De hogy miért vagy hogy, azt nem árulom el, tessék megnézni ;D
Közben nézegetem itt myvipet és Laci már felpakolta az etika előtt marhultunk című képeket. Hogy mi mennyire hülyék vagyunk így visszanézve is xD
Photobucket
Ez is miii? xD Szeretem az ehhez hasonló meghitt képeket, melyek visszatükrözik Lacihoz fűződő mély barátságomat :D Szeretem a csapatunkat, hogy partnerek az ilyesmiben <3 Különben holnapra nekem is meglesznek ezek a képek, akkor majd részletes csekkolást lehet beiktatni. ;)
Különben mostanában, hogy magamra sem ismerek, elég sokat elmélkedek. Meg depizek. Meg durcizok. De ez mellékes. Hugiii mindig felvidít :) És még mindig nem tudok elsülni azon, hogy pont egy black metál számon kaptam sírógörcsöt. Egész nap tömtem a fejem az idióta romantikus filmekkel és nyálas zenékkel, hátha kisírhatom magamból a bánatomat (igen, még mindig a szombat) erre semmi. Egyetlen nyamvadt könnycsepp se. Bezzeg amikor a változatosság kedvéért betettem a Burzumtól a Lost Forgotten Sad Spiritet, úgy kitört belőlem a sírás mint az Etna. Jólesett és bár még mindig durcizok, tudom hogyha szombaton ismét találkozunk, menthetetlenül Hachiko leszek ismét és elfelejtem az egész hetes bánatot.
Photobucket
Tessék, megint témánál vagyunk. Hihetetlen, mennyire kifordítja az embert önmagából ez a szerelemnek nevezett érzés. Furcsa nemde? Egyesek szerint aranyos leszek tőle, pedig szerintem szimplán kétbalkezes vagyok, leejtek, megbotlok, orra esek, szétszórok... És egyszerűen semmire sem tudok összpontosítani. Bár érdekes módon a biológiajegyeim jelentősen javultak az elmúlt 3 hét alatt. Bárcsak ugyanezt mondhatnám a matekról is :D Nem is beszélve a holnapi fizika tz-ről, amihez olyan szinten jó a hozzáállásom mint egy epres sütié. Első órában meg irodalom doga, de az talán különösebb tanulás nélkül is ötös lesz ;) Na sebaj, lesz ahogy lesz, én csak abban reménykedek, hogy holnap is megússzuk matektanár nélkül. Olyan jó volt ma is *.* Csak ültünk és nem csináltunk SEMMIT. Hihetetlen :D
Törin úgy döntöttem, hogy nem írok holnap javítot, elég szar napom lesz anélkül is. Egy hármastól meg nem dől össze a világ. Nemsokára úgy is írjuk a következő tz-t. Szabadságharc. Azt majd megtanulom négyesre és faintos lesz minden. Múltkor is sikerült :D Egybkt ma odaültem anyucicc mellé és tök jól elvoltunk :D Leszedtük Kossuth szakállát a tankönyvi portréról hibajavítóval xD és megnéztük, hogyan is nézhetett ki árulása idején. Nem tudom, hogy az én rajztehetségem teszi-e, de feltűnően hasonlított szakáll nélkül Hitlerre o.O Jó, a bajszát teljes mértékben nem sikerült kicenzúráznom, de így is kapott új orrot, szájat és nyakat a piros tollam által. Arcműtét :D
Bioszon is nagyon jól elvoltunk, a reggeli órán sikerült megint egy értelmes beszólással gazdagítanom a közkincstárat xD Az úgy volt, hogy az egyik srác felvetette, hogy az emberi testben mindenféle elem megtalálható, még az arany is. Mire én megjegyeztem, hogy na igen például ott az aranyér... xD 6. órában meg nekiálltunk Patival és anyuciccel megírni a közös jeleneteinket :D Nem is jöttek ki belőle beteg dolgok.. Szegény Laci, minek fogjuk mi őt alávetni o.O
Aztán suli után megállapodtunk, hogy mivel Dijja nem ér rá és nekem mindkét jelenetemben benne van, meg Juli is beteg, ezért mi várunk holnapig a forgatással. Azonban drága anyucicc kitalálta, hogy ha már töltök le hangokat, akkor tegyük fel őket GPS-re, mert azon jól lehet majd hallani. Szóval lementem vele Dózsakertbe. Vagyis előtte Orsival vettünk zsömlét meg epres-buborékos Boci csokit (Orsi, én még mindig nem érzem a buborékokat xD) és csak aztán mentünk Dijjához. Nos, hiszitek vagy sem, a GPS nem lett meg :D Jellemző ránk, így jó fél órát élveztem anyu vendégszeretetét, miközben Kvázi cica totál idiótának nézett, a Junkieskoncertutánlábammaljátszó Micike hercegnő meg baxott előjönni... Volt fél 2-i tea elegáns virágos üvegpohárból, meg lelkizés ezerrel :) Szóval jó volt. :) Aztán lekísértem egy darabon a matekórájára 2-kor és utána hallgatva a hangosan korgó gyomromra visszabaktattam a plázába mekizni (lerohadt a lábam a bakancsban és úgy fáj most mint állat...), ott összetalálkoztam Memivel, Bekivel meg Regivel (még rímel is...) beszélgettünk egy kicsit, aztán 3/4 3-kor úgy gondoltam, hogy talán itt az ideje, hogy hazaegyen a fene.
Egybkt az előbb bejött anyu egy ilyen kérdéssel, hogy szeretem-e őt? Júj, de utálom, mikor érzelmileg zsarol -.-" Mindig kitalálja, hogy nem is szeretem, mert mostanában szeretek eljárkálni a barátaimmal hétvégenként. Persze ő sosem volt fiatal és szerelmes... Ó, a szerelem...
Photobucket
Huginak tegnap mutattam vonalfarkasos (by Herceg) rajzokat és az egyiken volt ez a szöveg. Beszélgettük, mennyire igaz. Fájdalmasan igaz...
Tudod, mi a szerelem?
Az, amikor csendesen csak átöleled és tudod, az életed is rábíznád.. Mikor biztonságban érzed magad és akármilyen baj ért, akármilyen zaklatott vagy, mellette megnyugszol .. Ahogy némán a szemedbe néz, és csak megszorítja a kezed .. Mikor olyan titkaid is elmondod neki, amiket még Te sem tudtál azelőtt magadról .. És ha reggel kinyitod a szemed, ott fekszik melletted, - gyűrötten, - kócosan, - fáradt arccal, - mégis úgy érzed, Te vagy a legboldogabb .. És az is a szerelem, amikor remeg a gyomrod, ha meglátod, vagy meghallod őt .. És a szíved a torkodban dobog, mikor hozzád ér .. Amikor hirtelen mozdulattal magadhoz rántod, hogy érezd, hogy magadhoz láncold .. Nem tudsz betelni vele, minden percben csak őt kívánod.. És amikor fuldokolsz a félelemtől, hogy eltűnhet az életedből, és amikor nem tudsz enni a szomorúságtól .. Amikor a lelked olyan darabokban van, hogy évek kellenek hozzá, hogy össze tudd magad szedni .. Amikor nem tudsz másra gondolni, csak ő jár a fejedben, és hiába bánt, nem tudsz haragudni rá .. Amikor olyant is megtennél, amit eddig el sem tudtál volna képzelni
MERT SZERETED!!!
Hiába bánt, nem tudsz haragudni rá.... Na igen, Pedig szeretnék. De ahogy kishúg is megmondta, ez sajnos nem parancsra megy. Ma még azt is mondta, hogy pont olyan színű a szemem mint Hercegé. Olyan... zöld. Nos, ez így ebben a frmában nem igaz. Az övé sokkal, de sokkal szebb :$
Egybkt a buszhoz menet találkoztam egy régi barátnőmmel, Annával. :) Mi lett az egész dolog vége? Mégsem mentem haza a 3/4 3-as busszal, csak a 3-assal :D Addig eldumálgattunk, kergettünk lufit meg hasonló őrültségek :D De jó volt őt újra látni^^
Aztán hazajöttem és hát nincs kedvem nagyon semmihez, ezért döntöttem a blogolás mellett. De eközben is beiktattam az imént egy 25 perces szünetet, amíg főztem egy teát meg felhívtam Lacit h akk kit, mikor, hol, miért, hova tegye. Nyugi, én értem, nem baj, ha te nem ;D
És akkor most jöjjön az elmaradhatatlan napi videó rovat, melyben ma az egyik újonnan kedvenc animém, a Romeo x Juliet openingje kerül terítékre, mert annyira nagyon szép és hát mert Romeo és Júlia és szerelem. :) Íme:

Ez pont az angol verzió, ami az első csókuk alatt megy, az anime eredeti openingje japán, de ezt is japán énekesnő adja elő, méghozzá élvezhető formában^^
No, léptem MSN-re, ha bárkinek bármi hozzáfűznivalója lenne az elhangzottakhoz, az ott megtalál :)
Puszicsók:
Egyetlen Abbykétek^^
Abby and tony Pictures, Images and Photos
UI: Konzultálunk, lázasan konzultálunk...


UUI: Feltaláltam az újfajta csibeburgert xD Felültettem Petit, a drága utazó kiscsibét a hambi tetejére :D Na ez mi, ha nem csibeburger?;)

0 megjegyzés: