THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. február 24., szerda

Ensi askel

Hyvää huomenta!
Nos, úgy éreztem itt az ideje kibontakoztatnom mérhetetlen tehetségem (kac-kac kukac) és reeengeteg szabadidőmet alvás helyett (anyu úgyis mindig felébreszt) blogolással tölteni.
Mivel is kéne kezdeni? Megvan. Pozícióváltással. Ugyanis fejenálltam. Vagyis nem. Ez hazugság. Csak imitáltam. És akkorát estem h a szomszéd megyében hallották a puffanást. Jó volt. Valahogy most értékelem először, h elcsökevényesedett a farkcsontunk. (biosz faktos vagyok, sokszor jövök a hülyeségeimmel és kedvencem Joey, a hegyesfarkú bélgiliszta) Nekem így vagy úgy, van vagy nincs, az a kis csonk is tuti h porrá zúzódott. Nem tudok ülni. Kész. :D
Közben beteg osztálytársaimat traktálom a leckével (szegények...) és vmi ovis előfarsangot nézek a tévében. (falutv rulz) És rájöttem h én nem minden bohócot utálok. Ez a Bubu v ki a Halál, na lényeg aki itt poénkodik... Hát elpoénkodhatna nekem is... De sehol nem találok róla képet...:( Nah majd ha szombaton ismétlik, előkapom a fotógépem és megörökítem, mert ezt a srácot a világörökség részévé kell tenni. Eszem azokat a gyönyörű barna szemeit, meg azt a bongyor fejét *.* Egy tündér *.* Pedig én tényleg, de tényleg utálom a bohócokat...
Közben megjött legjobb barátnőm. Közöltem vele is, hogy tessék nézni a falutévét. Nézzétek ti is!:D
Nyah, most megkérdezte ez a drága bohóc h hol a királylány. Hm, de szeretnék ovis lenni. Sajnos nem látja h integetek neki h iiiiiiiiitt csak épp nem rózsaszín, hanem fekete és metált hallgat. Úúú, játsszunk Szabadság szobrot!:D
Uh, jut eszembe h holnap lesz matek. Gondolom, kiosztja a tz-t. Ordibálás. Idegbaj. Jó lesz. Sebaj, most keressük a nyuszikát meg a csigát. A fene. Elvesztettem a fonalat. Kinyújtom, keresztbe teszem, átdugom a fejem... Mi van?! Nah,. majd varázsolok én olyat h csak néztek!:D *abrakabra bíbábú, Abby királylány mellett itt lesz a metálkirályfi!* Hát.. Ez nem sikerült.. Elvarázsoltam a srácot :'(
Nah jó, további depizés helyett belinkelek inkább egy videót, Nightwish-fan lévén, bár még sose hallottam ezt a számot, ma találtam a Dark Passion Play extrái között. Nekem tetszik. De csak azért, mert Tuomas írta. :)

Mára legyen elég, majd mesélek holnap bioszfakt után^^ Különben is meg kellene látogatnom a vitrinben Joey-t. Drukkoljatok h túléljem a matekot!:D
...és akkor Abby királylány elmentette a bejegyzést és megnézte, feljött-e már Norbi...:D
Hyvää yötä minä frendi! :) Näkemiin^^

0 megjegyzés: