THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. február 27., szombat

Orvokki

Hei minä frendi!
Ebben a pillanatban értem haza Kisbérről. Szal friss vagyok, mint a tegnapellőti kenyér :D Pedig aludtam 10 és fél órát... Mindegy, túl sok időt kellett eltöltenem egy baba közelében és ez engem borzasztóan fáraszt... Egybkt ünnepelni mentünk, anyum bnőjének szülinapját (ami másfél hónapja volt) meg a mi névnapunkat (az még csak egy hete). Szóval amolyan "nagy családi" összejövetel, ahol mindenki jólérzi magát... Még én is (na jó, nem mindig...) ha odafigyelnek rám. És megint túl kicsinek néztek -.-" Könyörgöm, 17 és fél éves vagyok, talán sejtem már h nem a gólya hozza a gyereket!!!
Közben MSN-ezek legjobb bnőmmel és Sharon naplóját nézünk a tv-ben. A rész tartalma röviden összefoglalva a szavaimmal: mikor Alden büdös. xD
Egybkt ma sütöttem sóskiflit. Tök fini lett, Norbi be is szólt h milyen dolgos kislány vagyok... Aztán mikor be akartam durcizni, közölte h ezt bóknak szánta. Jahm, az más...:$ Mint tegnap este: mondtam neki h olyan egyedül vagyok mint a hüvelykujjam... Mire ő megjegyezte h vagy mint az árvácska. Én erre csak annyit mondtam h az egy aranyos kis virág. Állítólag pont mint én....:$ Bár azért abban reménykedek h engem nem visznek idő előtt temetőbe... Szóval ezért lett a mai bejegyzés címe árvácska.:)
Photobucket
Aztánööö ugye mennem kellett készülődni... Mert a Bodom póló meg a farmer nem jó vendégségbe :D Hát akkor már felöltöztem tetőtől-talpig feketébe. Tessék. Közben ugye tévézek és ma kifogom az összes smárolós filmet... Mikor Kisbéren voltam, akk is mindig smároltak, most a mesében is... Nincs is elegem >.<" (Melinda, rossz hatással vagy rám :D) Hol is tartottam? Jah igen :D Szóval kaptam ajándékot. 3 újabb csodaszép ezüst fülgyűrűt^^ Egy rózsásat, egy rombuszt meg egy kobrát.:D Jól néznek ki, de most egy hétig nem fogok tudni a fülemen aludni... Hétfőn meg hallgathatom az engem körülvevő picsák panaszáradatát... Banyeg, nekem fáj, akkor meg mit vagy úgy oda?! Komolyan, egyre inkább szimpatizálok Norbi stílfűrészes ötletével... Szerintem egybkt így se raktak még fel senkinek fülgyűrűt, mint nekem :D Anyum bnője felajánlotta h ő majd megszakérti és egy kiskanállal feszegette fel a fülemre xD És akkor megparancsolta h ne röhögjek, ne visítsak (hát könyörgöm, ha nem nyomná egy őrült erejével, talán nem folynának a könnyeim kínomban...) tűrjem szépen csendben, ahogy egy kiskanállal hadonászik a jobb fülem környékén... Szal elég beteg egy ott tartózkodás volt, annyit elmondhatok :D
Jah egybkt csak a ti kedvetekért lefotóztam a saját készítésű sós-sajtos kiflikéimet. Íme:
Photobucket
És akkor most jöjjön a nap videója rovat, melyben ma a Rammstein Ohne dich című száma kerül terítékre. Ugyanis több szempontból is meg lettem gyanúsítva :D Először is volt barátom a torkomnak ugrott tegnap h ha egyszer ebből van kiírva szemüzinek, akkor biztos összeszedtem valakit. Ha igen, akkor is mi a Halál köze van hozzá?! Szánalmas, komolyan -.-" Norbi meg nagyon magára vette.. Egye fene, neki még megbocsátom :)

Hát mit is írhatnék még? Ma este ismétlik Bubut *.* És... hát asszem, nagyjából ennyi mára :D
De azért kaptok még egy képet^^ (komolyan kellene napi Abby rovat is :D) Ha már ma mindenki smárol, akkor ezt nektek:
Photobucket
Köszönöm h ma is velem tartottatok, további szép hétvégét^^
A legközelebbi népfárasztásig maradok:
Egyetlen Abbykétek

0 megjegyzés: