THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. február 25., csütörtök

Kevät!

Hei!
Végre-végre beköszöntött a várva várt tavasz! Olyan jó nézni, hogy végre nem az olvadt hókupacokat kell kerülgetnem, hanem melengethetem az arcomat a napsütésben...:) És nemsokára visszavehetem a bőrdzsekimet is!^^ Itt van egy szép tavaszi kép Észak-Finnországból:
Spring!
A blog dizájnjáért pedig köszönet illeti drága nővérkémet, Synit aki képes volt éjnek évadján visszakeresni nekem h honnan szedte a sajátját :)
Nomármost akkor mi volt ma:
Bioszfakt: tanárnő nem javította ki a témazárókat. Kár. Kíváncsi lennék, mit alkottam :D Mellesleg az újszájúakat vettük (lenyűgözően érdekes anyag...) és az egyik srác megszólalt: Ha a tengeri sünnek alul van a szája és felül a végbélnyílása... Akkor így surgárban a tengerbe?! - halljátok olyan kegyetlen jót röhögtünk h nekem már fájt az oldalam xD
Jól drukkoltatok, mert nem kaptuk ki a matek tz-ket sem. Úgy látszik ez ma egy ilyen nap :D És ma kifejezetten kedves (!!!) volt a tanárnő. Még akkor is, mikor bénáztam a táblánál. Na most vagy nem pikkel rám vagy egyszerűen csak megunta osztogatni az egyeseket. Vagy jó napja volt. Vagy én nem tudom. Mindegy, lényeg h ma talán annyira nem amortizált le a matek... Nah majd holnap... Ennyire nem lehet szerencseszériám h holnap is megússzam... De legalább nem kaptunk házit! :D
Törin aludtam egy jót, azt hittem sose csengetnek ki...
Utána meg elmentem utánpótlást nevelni. Mert az fontos. Ugyebár van még itt másfél évem és aztán... Namármost találtam a 9.b-ben egy megfelelő alanyt és magamévá tettem >D (a Nightwish-es tolltartóját :P) Két szüneten keresztül szórakoztattam őket és mi sült ki a végén? H megyünk a hullaházba kígyót simogatni xD Vannak még itt rajtam kívül beteg emberek...
Most épp magamévá teszek (vagy bioszfaktosan szólva bekebelezek [hmm... körülfolyom a szöxi állábaimmal..xD] ) egy fél tábla marcipános Milkát. Még kedden vettem bnőmmel suli után. Béke papírjaira. És most kedvem támadt megnézni egy NCIS részt. Majd angol lecke közben :D Úgyis vagy fél órát tölt... Ha már NCIS, kaptok egy videót! Komolyan, fogok nyitni egy napi videó rovatot:D Egyik drága ótársam (Natika^^) mondja mindig h Abby jut rólam eszébe :) Namármost úgy rászoktak az emberek h ha meglátják az új reklámot, egyből rámírnak MSN-en :D

Akartam még valamit? Jah igen :D Tegnap elfelejtettem írni h ismét lesz Nightmail! Vagyis fel lehet tenni vicces, ciki vagy szokatlan kérdést a Nightwish tagjainak és a legjobbakra személyesen válaszolnak! Végre lesz esélyem h megtudjam milyen teát iszik Tuomas!^^
Asszem ennyi voltam mára. Majd aztán lehet h még este benézek, a beszélgeti forgalmamtól teszek függővé mindent :D És Laci... Ne gondolj semmi rosszra.. Úgyis tudom h egész bejegyzés alatt máson járt az eszed... Ismerlek!!! xD
A legközelebbi viszontírásig maradok a ti egyetlen Abbykétek!^^
Siinä kaikki, nändään taas!^^
Abby & Burt
UI: Nekem is kell egy olyan plüssvíziló mint Burt o.o


0 megjegyzés: