THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 9., kedd

Ainaisesti ja aina ja aina...

Päivää!
Nos, Drága Olvasóim, tudom h a kedd nem szokott a lelkizős napjaim közé tartozni, de ma blogírós hangulatban vagyok és tudom h hiányozna nektek a napi népbutítás, csak nem valljátok be! :P Pénteken úgyis nélkülöznötök kell.. Állapotomtól függően lehet h szombaton is... Bár megígérem h a koncertről részletes beszámolót fogtok kapni :) Ma már alig bírtunk magunkkal drága anyuciccemmel, minden szünetben azt hajtogattuk h péntek, péntek! :D Mikor Feri reggel megállította őt a folyosón h megkérdezze Ricsi nevében h megyünk-e pénteken, csak annyit tudtunk kinyögni nagy heherészés közepette h IGEN! xD Nem is néztek minket hülyének a tesitanárok.. Áhh, dehogy :D De legalább mostmár egyre biztosabb h mindenki (na jó, a többség) ott lesz pénteken^^ Tudjátok mit? Ennek a ténynek az örömére ma a napi videó rovattal kezdünk, stílszerűen a Ma című dallal, a péntek este sztárjának énekesétől (aka Szekeres Andris) csak egy másik bandával :)

Egybkt két újabb havergyanús egyednek kerültem bemutatásra. Ők is családtagok, de azt meg ne kérdezzétek h kik is :D Két 8.-os csaj, Patri meg Kata. És ők is ott lesznek pénteken! :D Sőt, mint ma kiderült lesz aftörparti is! Csak azt árulja el vki h fogjuk így reggel 7-kor betessékelni a lakásfelújítókat... xD
Emelt bioszból a változatosság kedvéért jövő héten ismét dogát írunk, hurrá-hurrá :D Csütörtökön meg állathatározunk. Azt szeretem, mert Patival mindig megtaláljuk a leggagyibb nevű vagy formájú állatokat :D De a farkasról olyan egy elcseszett grafika van abban az atlaszban... Komolyan, megetetném azzal, aki rajzolta... Na ez farkas:

glitter-graphics.com
Még sétál is^^ Egybkt közben előtúrtam az indián zenés kazettámat, ugyanis már tényleg itt a tavasz :) Kinyergeltek az indiánok a Centrumba. Igaz h még csak ketten és nyakig felöltözve, de jó volt őket hallgatni :) Bécsben megnéztünk egy szabadtéri koncertet és még én fotóztam is :D Várjatok, mindjárt mutatok egyet, milyen egy hamisítatlan indián együttes :) Melinda szerint kissé együgyű a zene, pedig csak meg kell látni benne a szépséget.. Mondjuk, én a legtöbb klasszikus zenétől mászok falra, de ezekben az a szép h sehol nincsenek rögzítve, mégis mindig ugyanúgy szólnak...
Photobucket
Engem valahogy mindig feldob a látványuk meg a zenéjük :)
Egybkt nyelvtanon meg lettem dicsérve a versem miatt h szépen végigvezettem egy allegóriát... Holott igazából köze nem volt ahhoz a szerencsétlen csóri magányos zongorához, inkább az én magányos lelkemről szólt... Mindegy, nagyon meg lett dicsérve :$ És igen Laci, attól még h nem vagyok egyedül, néha igenis érezhetem magam magányosnak...
Az elkövetkező órák unalmasan teltek, angolon házit ellenőriztünk, alapbioszon a dogán vitatkoztunk, művtörin összefoglaltuk a keresztény művészetet... Vagyis, a többiek azt csinálták, én rajzolgattam. A gótika részt már teljesen ellepték a firkáim. Van ott egy Syni, egy Tuomas, egy Abby meg 2 szerelmes farkasocska :) Mert amúgy nem velük van tele a füzet... ;) Utána elmentem bóklászni Anitához meg Zsófihoz (tudjátok, a 9 b-sek) akik persze megint paródiaműsort követeltek :D Meg h a bekunkorodott virág az mennyire perverz... Édes kicsi Anita, te még a mestered is felülmúlod perverzségben, pedig azt tényleg nehéz :D Közben ennyira jól elvoltunk h elfelejtkeztem a csengőről... Csak így Zsófi szól h nekem nincs órám? Nézem: jajj basszus és ráadásul a suli másik végében vagyok!!! Hát, nem sok hiányzott a késéshez, ezentúl jobban figyelek :D Persze, persze mikor olyan szétszórt voltam ma is h ihajj... Melinda tudna mesélni... Igazán kaphatnék már vmi jelet h amit álmodok még akár valóra is válhat... Bár anyucicc váltig állítgatta h pénteken szerez nekem hímet, akár akarom, akár nem :D Szerintetek? Délutáni dupla angol megint lenyűgözően izgalmakban bővelkedő volt, fogalmam sincs mivel kötöttem le magam Melinda bökdösésén kívül...;) Úgy élvezem mikor ugrál... Mindig Kagome jut róla eszembe xD
cute pic of Inuyasha and kagome Pictures, Images and Photos
Ez a kép tavaly kinn is volt az osztályunkban :D Kíváncsi lennék hová süllyesztették a takarítónők.. Igazából a Jack-eset jobban sajnálom, mert az tök pró lett..
Nyah aztán Melinda megkérdezte h akk megyünk-e farmert venni.. Mondom ó basszus, nem kértem rá pénzt... Sebaj, azért menjünk el próbálni, majd holnap mentőzés után visszajövünk érte ha találunk vmi jót... És találtunk :D Fekete, koptatott, nem csőszárú, de nem is bő, tök király hátsó zsebe van (Memi addig turkált, míg talált egy ilyen zsebeset az én méretemben is :D) és nincs ki belőle az egész pitsám (csak a fél xD) Nyah szal eltetettük, majd holnap elhozzuk. Legalább már tudom, mit veszek fel koncertre. Viszont ehhez nem csipkefelső kell, hanem top. Annak úgyis mélyebb a kivágása ;)
Holnap megint későn jövök, mert megyek csajszikkal mentőzni. Van egy ilyen egészségügyi verseny és én már jobban beépültem a csapatba, mint a valódi 3. tag... Aki úgy nagyon baxik rá mindenre... Jó, én szívesen megoldom a bioszos feladatsort (elvégre ez volna Abbyke szakterülete) meg szívesen megyek velük fotózkodni meg kérdezgetni a mentőállomásra, de h aztán a döntőbe (ha bejutnak, márpedig be fognak...) más menjen helyettem...? Kicsit ironikus lenne.. Különben is az utóbbi időben tele van a hócipőm az illetővel. Kicsitnagyon megváltozott, érdekbarát lett és ez neki fel sem tűnik... Mindegy, még egy sansza van aztán lépek az ügy érdekében, mert kezd kicsit irritálni a dolog...
Jajj, el ne felejtsem lecsekkolni Melinda vipjét, ugyanis dupla angol előtt azzal szórakozott h minket fotózgatott. És mindenki legnagyobb örömére és meglepetésére az én képemen Abbyke arcán akkora mosoly ül mint annak a rendje :D Mondjuk vicces a szitu... Patival meg egy adag kajával körítve xD 10 éve nem készült rólam mosolygós fénykép, szal jól jegyezzétek meg, mert most legalább ennyi ideig nem is fog! :D
abby and gibbs Pictures, Images and Photos
Ez meg itten egy Abbyke, aki épp blogot ír nektek csodálkozó Gibbs apukája táraságában, aki megkérdezte h mit hozzon holnap Abbykének tízóraira..:) Szülők... :) Ma anyu kezembe nyomott egy doboz vitaminos Pez cukrot és közölte h tessék megenni, mert tudja h szeretem és másból úgyem viszek be A vitamint... Aranyos volt tőle^^ És még mindig emléxik a pénteki koncertre... Szóval vigyázz Junkies, tömegesen támadunk! :D
Mindenkinek rengeteg puszi meg a satöbbi, menjetek ti is farmert venni! :D
Egyetlen Abbykétek^^


0 megjegyzés: