THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 5., péntek

Hiljainen hullutus

Hyvää huomenta minä frendi :)
Először is azzal kezdeném h borzalmasan-irtózatosan-nagyon fájnak a bordáim. Angolon kezdődött és azóta nem tudok rendesen levegőt venni... Olyan érzés, mintha ackással jól mellkason tiportak volna. Egyszóval sz*r. Szenvedek rendesen. :S Remélem, holnapra kiheverem. Bordafájdalmakba még senki nem halt bele. Hacsak nem gondolták úgy h megunják a lógást és ropp! eltörnek így a semmibe. Azt azért megnézném... Bár kemény élete lehet egy bordának :D Akkor én már inkább kulcscsont szeretnék lenni^^
Image and video hosting by TinyPic
Napi szerelmes gothok. Laci szerint immár állandósult rovat ez is, mint a napi videó meg a napi Abby :D Egybkt ez egy Victoria Francés festmény :) A kedvenc művészem, van egy olyan pólóm amin az ő egyik képe van és az van ráírva h: "Trust your dreams till the end of time..."
Anyu az előbb hozott nápolyit, én meg akkora vigyort erőltettem az arcomra h a leghíresebb színész is megirigyelné. Nem kell tudnia h fáj. Fájt már máskor is, fog is még :) *befalja a nápolyit* Különben ma egészen jó hangulatában van... Persze, mert még nem tudja h megbuktam-e nyelvvizsgán... Ha minden igaz, holnap kiderül ez is :S Nem is vagyok beszarva... Olyan szintű káosz van az agyamban h csak arra tudok gondolni h mennyi mindent elrontottam... Szal tessék szurkolni nekem újfent^^ Jah, egybkt képzeljétek: nem lesz matektanár jövő héten :D Síelni megy, szal lesz egy kis nyugalmunk. Bár az utóbbi időben eléggé pozitív irányba változott, de azért nem akarom elkiabálni a dolgot, szal csttpsszt! :X
Anyucicc hívott h ha már úgysem jön össze a Metálfeszt, akk menjek el vele jövő pénteken Junkies koncertre. Merthogy ott lesz mindenki. Jó is lenne végre látni Synikét meg Ricsárdot.... Előadtam itthon, eddig úgy néz ki h mehetek :D Főleg h nem kell értem jönni, mert Dijjánál alszok. Jó kis buli lesz ez :) Különben már olyan szinten koncerthiányom van h az nem igaz... Meg úgy hiányzik az a régi társaság is :( Mióta nagy részük elment fősulira/egyetemre, azóta kicsit szétestünk... Nyah nembaj, talán jövő pénteken bepótolhatjuk^^
És ha már Junkies, akkor jöjjön a napi videó rovat, az egyik kedvenc számom tőlük :)

"Nekem káosz kell, nem bírom a rendet, zaj kell, ami megöli a csendet. Élet kell és szabadság, nem valami ostoba hazugság..." Remélem, összejön ez a koncert :)
Holnap meg ugye moziba megyünk :) Már alig várom^^ Nem értem, miért néz mindenki hülyének azért, mert szeretem Tim Burton filmjeit... Zseniális káoszelméleteket tud gyártani ez a drága zseni^^
Hát, akkor lassan rá kellene térnem a mai napomra.... Irodalom... Hááát... Drága tanár úr zizzen. Nem is kicsit. Még egy ember, aki érzi a tavaszt :) Azért az aranyos volt, mikor Melinda meg Laci azon vitatkoztak h hogyan viselkedik egy szerelmes ember :D
Képzeljétek: élveztem a mai tesiórát! Ne áruljátok el senkinek ;) Betegre röhögtem magam, mert ilyen dilis sorversenyeket csináltunk :D Igaz h a mi csapatunk lett az utolsó, de kit érdekel? A páros bukfenc Memivel meg a sánta rókás talicskázás Bekivel meg anyuciccel :) Már azért megérte h ilyen klassz csapatom volt^^ Szeretlek titeket csajok^^(L) Meg ugye a bemelegítés... Mit leműveltünk drága Mutterkatze... Fünfzehn, fünfzehn.. Zu groß xD
Töriről nem nyilatkozok, mert unalmas volt, matek szintén. Esz a méreg, mert tök jól értelmeztem egy feladatot, erre nem rosszul írtam le az egyik tagot? Kezdhettem elölről -.-"
Fizikán leéjkirálynőztek^^ Pedig igazán nem újdonság h feketében járok :) Na jó, a selyeming eddig nem volt szokásom, az igaz... Én meg visszaszóltam a tanárnak az "azért öltöztél így h jobban lássalak" című megjegyzésére h lehet h ez is úgy van mint a mesében, csak én Feketécske vagyok és a tanár úr meg a nagy gonosz farkas >D Bár én szeretem a farkasokat^^ Nesze nektek Piroska...:P
Photobucket
Angol meg pfff... Lehet ennél jobban unatkozni? Leragasztottuk az Irodalom(ra) S(z)arok művészeinek feljött sarkait és leszakadt oldalukat :D Bár Petőfinek csücsköt kell kerítenünk, mert ez tarthatatlan :D
Egybkt tegnap este beszélgettem ikernővimmel^^ Már annyira nagyon hiányzik... :( Üres nélküle az egész lakás... Ahogy felül a konyhapultra, míg vacsit csinálok, meg lelógatjuk a hajunkat az ágyról... Meg ahogy ringatjuk magunkat a hintában miközben bagzik... Meg minden.. Az ölelése, az illata meg minden... Hiányzol Syni :(
Egybkt a szokásos volt: kirugdostam Norbit a depizésből, aztán dumáltunk egy jót :)
Jah, ma beszélgettünk anyuciccel h mindketten kapunk üdülési csekket anyujainktól, mit lehetne vele kezdeni.. Tök jó lenne lemenni Rockmaratonra, de hát Pécs...:S 1 hétig egyedül... Viszont anyu kitalálta h ha lehet akk vegyünk belőle Volt hetijegyet :D Úgyis Soproniak bátyámék, éjjelre odamegyünk aludni, napközben meg járjuk a fesztivált. Szerintem pont fordítva lenne :D No sebaj, felvetem neki az ötletet, remélem tetszeni fog neki, ha nem szerintem keresek valakit és bevállalom ezt a négy napos őrületet^^ Ennyi igazán jár nekem is :D Nah, most néztem az oldalon h lehet fizetni üdülési csekkel^^ Hol? Pesten meg Sopronban -.-" Na sebaj, valahogy majd csak lesz, még van addig 117 nap :D Egybkt elővételben 19900 a négynapos bérlet. Nem mondom, megkérik az árát :S
Asszem dióhéjban ennyi lenne mára, megyek befejezem a könyvem (Böszörményi bácsi igencsak elfáradt a 3. kötet végére az értelmes gondolatok terén.. Egy modern teremtéstörténet az egész :S), hamizok vmit aztán meg nekiesek Memivel a kampányunk forgatókönyvének :)
Photobucket
És persze, ha már itt a hétvége, követem Abby példáját és szunyok egy naaaaagyot^^ Remélem, Melinda megtalálja nekem a plüssvízilovat, mert ha Synike is meghozza a cuccokat akk már minden egyben lesz egy tökéletes Abbykéhez^^
Jó hétvégét a hűséges olvasóknak, legyetek rosszak, holnap jövök a filmbeszámolóval és tessék nekem szurkolni h ne bukjak meg nyelvvizsgán...
Mézespuszi:
Egyetlen Abbykétek

0 megjegyzés: