THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 8., hétfő

Perhonen kaikkialla...

Konichiwa!
Most h hivatalos K.A.M.I.-tag vagyok (gyengébbek kedvéért Komáromesztergommegyei Anime Manga Imádók), kényszert éreztem h japánul köszönjek nektek!^^ Meg különben is unok minden bejegyzést Hei!-vel kezdeni :D Meg ááhh... Franctuggya mi van velem mostanság... Nem hagynak nyugodni az álmaim... Tegnap ezzel fárasztottam nővimet is... Legalább ő nem nézett őrültnek :) És hát a pillangók... Mindenütt... Mint valami idióta félresikerült kis mesében... Na jó, gondoljunk csak a kedvenc animémre, a Jigoku Shoujo-ra (magyar felirat szerint Pokoli Lány) na abban is volt pillangó.. csak fekete, halálhozó kis rovar.
Photobucket
Látjátok? Pont ilyen. Nem félreérteni, nem vagyok depressziós, nagyon is jól alakulnak mostanság a dolgaim, csak jó lenne tisztába kerülni egynémely dologgal... Majd elmesélem, ha itt lesz az ideje...
Ma reggel egyedül buszoztam. Azt hittem azért, mert Memike elkapta az öccsétől a betegséget (mai állapota szerint ez valóban lehetséges) aztán kiderült h szimplán bement a korábbi busszal... Mondom sebaj, tanulok törit, meg hallgatok Nightwish-t. Azazhogy hallgattam volna. Nem, kivételesen nem merült le a discmanem, hanem a japán animezene válogatás volt nálam, amit pont Melindától kaptam karácsonyra. Tegnap hallgattam odakint és elfelejtettem kicserélni. Püff neki, na sebaj, szeretem ezeket a zenéket. Bekapcsolom, mi szólal meg? A Snow-tól a Sakasama no Chou ami magyarul annyit tesz: Fordított pillangó. Egybkt pont a Pokoli Lány főcímdala. Jó is lesz napi videónak... Ha le nem vág még1x a net -.-"

"In this craziness you gave me life..." Kac-kac. Nem kevés iróniát érzek ennél a sornál. Ha ti is akkora baromságokat álmodnátok 2 hete mint én, talán megértenétek... Azt hittem, tudom kiről szólnak, de mekkorát tévedtem! Mindenhová elkísér, ám önmaga marad minden változtatni vágyásom ellenére is... Syni szerint találkozni fogok vele. Hát nagyon szeretnék a valóságban is a szeme közé nézni a drágának, ha már ennyire szeret kísérteni. Fura, de ismerős. Mindegy, maradjunk nővi verziójánál és bízzunk benne h boldog vége lesz a mesének. Ha már egy pingvint elveszítettünk, remélem a királyfi még valahol megvan...
Photobucket
És ti hogy vagytok? Remélem kissé összeszedettebben nálam :) Ó, h elkezdtem a mai napomat és folytassam mellébeszélés helyett? Bocsi, bocsi a pillangók...
Nyah szal a reggel hátralévő részét végigörömködtük anyuciccel h wíííí mekkora jó, pénteken koncert. Elvileg egybeesik a nagy egymásra borulás napjával. Anyucicc szerint hiányzom Katának (de én erről még nem tudhatok) Az igazság az h ő is hiányzik nekem... Jókat lehetett vele hülyülni. És a jelenlegi állás szerint rendbe fog jönni minden^^ Bár már ott tartanánk... És bár ott lenne mindenki régről... Tényleg mindenki...
Irodalmon mindkét órán színházast játszottunk és én tiszta jól megöngyilkoltam magam, erre azt hitték az osztálytársaim h egy giccsparádé vámpírfilm főhősnője vagyok... Könyörgöm, ez drámai alakítás volt!!! Nem vmi örök élet miatt picsogó kis luvnya csúnya élettől való szabadulási kényszerének kinyilatkoztatása.. (Ez szép volt.) És utálom h tök könnyen zavarba jövök... Apropó, ha már ennyire érdeklődtök, közölném h javulóban vannak a bordáim. A jótól még messze van, de már kissé emberbarátibb körülmények között tudok létezni, ami valljuk be nem hátrány :) Jah szal volt ez a beszélgetős-szerepcserés játék és senki nem akart stoppolni. Én sem. Erre mit veszek észre? Drága egyetlen tanár úr lehajol az én szintemre, átfogja az egyik vállam és az arcomtól kb 10 cm-re suttogja h gyerünk Zsuzsi, próbáld meg! Nah basszus... Az érett paradicsom ismétcsak semmi volt hozzám képest.. Kényszeresen kiáltottam h Stop! Ez bosszúért kiált...
Törin dogát írtunk, az nem érdekes. Majd lesz vmilyen.
3. óra előtt Laci felköszöntött nőnap alkalmából. Fura, tökre elfelejtettem h ma van :D Kaptam epres Milkát... De már nincs belőle semmi... Abbyke átment bűvészbe ;)
Matekon abban reménykedtünk 15 perc után h elfelejtettek minket. De nem. Az egész óra tárgyát egy E1-es feladat megoldása képezte, aminek ráadásul nem lett vége, mert a tanár "átvert minket és még1féleképpen meg kell csinálni". Szerintem egyszerűbb lett volna bevallani h szimplán elcseszte... Nem szégyen...
Ofőin meg sokkal egyszerűbben megvitattuk a királyválasztás ügyét mint gondoltuk. Néha úgy érzem, egész értelmes társaság a miénk. Persze nem mindig. A némely osztálytársamra olyannyira jellemző nyavalygós pitsogás utánzását azonban nem hagyhattam ki ofő és Laci nagy örömére xD Azért a vigyorért, amit ofő bevágott már megérte :D És most már biztos h Abbyke leszek^^ (Látod Laci? Leírtam...) És mivel Melinda megvédett az izomtömeg dokik támadásától, teljes mértékben kisajátíthatom a bonctermet >D *gonosz kacaj*
Anime love Pictures, Images and Photos
Ez meg olyan álomraemlékeztetős. Csak az én királyfim macis és metálos :) (pedig eddig nem jöttek be a macis srácok..) És nem feltétlenül királyfi. Múltkor Gothic Alice Kalaposa volt. És nem felébresztettek mielőtt megtudtam, mi lesz a vége?! Néha annyira kiábrándító tud lenni a valóság... Szép, de egy indurpindurkisnyúlfarokkal lehetne szebb is^^
Mai napi Abby rovatunkban megtanulunk hülyén nézni McGee társaságában :D És még mindig nem fogom fel h ők jártak...
Sometimes, poor Abby has to work with McGee Pictures, Images and Photos
Egybkt az udvarunk közepén van egy nagy lyuk. A sok hó alatt beszakadt a talaj és most h elolvadt, láthatóvá vált egy bazimély, betonozott üreg. Apu szerint olyan mint egy bunker, engem viszont inkább Csodaország bejáratára emlékeztet. Csodáljátok? :)
Minden jót, kövessétek az álmaitokat és a Fehér Nyuszit!^^ Meg a pillangókat ;)
Egyetlen Abbykétek

0 megjegyzés: