THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 1., hétfő

Tunnetko jo rakkauden?

Hei!
Photobucket
Azt hiszem, úgy tényleg igazán megállíthatatlanul itt van a tavasz. Minden szépségével, virágillatával, kellemes, langyos levegőjével és szivárványt visszatükröző pocsolyáival együtt. Ma én is arra az elhatározásra jutottam h lecserélem a hosszú Mátrix szövetkabátomat bőrdzsekire, ugyanis hazafelé már igencsak mászott lefelé rólam... Arról nem is beszélve h a buszon most fűtenek a legjobban, mikor már talán kibírnánk alacsonyabb hőfokon is... Legjobb napkezdés, ha a fél órás utazás alatt az ember lába lerohad a bakancsban :D Bezzeg télen... Nem egyszer szerettem volna összebújni valakivel hajnali fél hétkor a fagyos hidegben...
No és nektek mi a véleményetek? Ti is érzitek már a zsongást, vagy csak a gyógyszerek dolgoznak bennem? Még ma is fájdogálok, bár a tegnapinál már sokkal jobb a helyzet :) Szegény Norbi... Egész este őt fárasztottam, mindenféle hülyeséget összehordtam neki miközben itthon pityeregtem a gép előtt ülve... Komolyan, ilyenkor hozzám külön idegzet kell... Sajnálom a környezetemet :(
Egybkt tök jót "buliztunk", jó volt érezni h örül a versemnek :)
Igazából a mai napon nem történt semmi hű de érdekes... Kikaptuk az irodalom dogákat és megnyugtatok mindenkit: nem kell megöngyilkolnom magam, mert ötöst kaptam :D Szóval még egy darabig osztom nektek az észt... Muhaha >D Igazából most nyelvtan leckét kellene írnom, ha jól rémlik vmi magányos zongoráról... Egyelőre azonban 50 km-s körzetben elkerül a múzsa, szal maradtok ti :D
Képzeljétek, ma hazafelé nagy csomó pillangóba ütköztem :) Csak repültek és repültek és repültek^^
Butterfly Pictures, Images and Photos
Közben Ákost hallgatok... A szentimentalizmus csúcsa... Komolyan ennyire tavasz lenne? Vagy fogjam másra? A hormonokra? Egyszerűen nem értem magam az utóbbi napokban... Nem tudok megmaradni a seggemen... Úgy érzem, mennem kell... De hová?! Aki tudja, lécci mondja már meg...
Ofőin ismét sikeresen összevesztünk a diákkirályválasztáson. Unom már h minket sose hallgatnak meg... Van egy-két tök jó ötletünk (témába vágóan bioszfaktosok vagyunk, talán hozzá tudnánk tenni vmi értelmeset) de a kutya sem kíváncsi ránk. Mert állítólag morbid. Hát nem tudom, szerintem egészségügyi környezetben (na jó, tényleg nem túl vidám...) hozzátartozik az egész fílinghez a boncterem. Mert tetszik-nem tetszik, halottak vannak. Nem pedig jogászok és állatorvosok rohangálnak a folyosókon -.-" Fájna az embereknek, ha néha gondolkodnának és élni hagynának másokat? Nekem úgy tűnik, nagyon is -.-" Mindegy, majd holnap délutáni angolon a sarkamra állok és megvédem Abby becsületét!!!
Egybkt éppen meggyes pitét eszek... Kér valaki? Anyu megint egy hadseregre főzött :D Jajj ma hazaállítok, bemegy a szobámba és a kezembe nyom vmit azzal a felkiáltással h nézd mit találtam neked! Én meg nézek mint a hülyegyerek, ugyanis egy fehér alapon rózsaszín szexuális életet élő nyulacskás boxeralsó volt az o.O (tudni kell rólam h boxerben meg pólóban alszom) hát az első döbbenet után kitört belőlem a röhögés és visítva közöltem h nekem ez kell xD Kiderült h keresztanyám hozta apunak, mikor összekerült anyummal (úgy néz ki, nálunk a perverzség családi vonás...) Azóta eltelt 20 év, addig a szekrényben porosodott, ugyanis apura már akkor kicsi volt, hát még most... Szóval így kaptam szexizős-nyuszikás alsógatyát. Abbyke esti meséjét hallottátok gyerekek :D
Mielőtt azonban nagyon elkanászodnátok, jöjjön a napi videó rovat,benne egy örök klasszikust fejtegető, kissé kiábrándult ókori hősnővel, aki jelen esetben túlnagyon hasonlít rám... Íme:

Áh, ahogy látom ismét eleredt az eső... Azt hiszem, fogom a bőrdzsekim, a menő kiskutyás esernyőm és járok egyet az udvaron... Nektek meg hagyok itt napi pervi Abbyt ;)
Photobucket
Csók belétek, legyetek rosszak, élvezzétek a tavaszt, legyetek szerelmesek meg miegymás...
Szerető Abbykétek

Image and video hosting by TinyPic
Látjátok, tudtam én h érdemes kimenni :) Szivárvány, csak nektek^^ Abbykétől :)

0 megjegyzés: