THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 13., szombat

Uudelleen koolla^^

Gyönyörűszép undorító idős napot Kedves Olvasóim!
Photobucket
Amint látjátok, túléltem a tegnapi eseményeket, sőt mit túléltem, ha megtehetném újra és újra megismételném! :) Még másnapos sem vagyok (na jó... reggel fájt a fejem, de anyucicc azt mondta h a második sem lesz jobb mint az első.. Pedig sokkalta jobb :D) igaz h bagószagom van és csupa fehér macskaszőr minden cuccom (thanks to Kvázi) :D Már csak azt árulja el vki h kell kiszedni a gatyából a rágófoltot, mielőtt anyu meglátná... Majd elmesélem h történt...:D
Nyah de szal előtte természetesen volt suli.. Ráadásul egyenruhában -.-" És ennek a tetejében még tesink is volt...-.-" És tökre beparáltam h én felelek fizikán, mert megálmodtam :S De szerencsére (?) nem így lett. Irodalmon meg veszekedést imitáltunk Lacival. Könnyű volt, úgyis folyton ezt csináljuk :D De h mi köze ennek Kossuth Lajoshoz, a radírgumihoz, a kamionhoz és a traktorgumi belsőhöz azt már csak a néhány beavatott tudja ;)
Aztán hurrá-hurrá, végre jöhettem haza! :D Apu extrakedvesen megkérdezte h nem marad-e el a koncert... Kac-kac... Lezuhanyoztam, átöltöztem, kajoltam vmit majd miután anyu rám tukmált fél kilónyi mézespuszit (You have a pussy... Stimmt, Mutterkatze? xD) meg csokis kekszet (ez már csak egy ilyen kekszes nap lesz, figyeljétek csak meg...) végre mehettem anyucicchez :D Namármost a busz késett majdnem negyed órát, az utálatos, köcsög vén sofőrbácsi volt rajta, ráadásul Kömlődön lerobbantunk, szal úgy fél 5 tájékán (16:10 helyett...) beestem Dózsakertbe :D Ott összetalálkoztam Bekivel, anyuciccel meg az én pici hugicámmal, Katával^^ Imádom ezt a csajt, de most így komolyan :) Nyah így négyesben elindultunk Belvárba, ahol is találkozónk volt a családdal. Nem mondom h nem izgultam, mert mocskosul féltem a fogadtatástól, de annyira jólesett, amit ott kaptam!^^ Először odajött hozzám Kata (ő a menyeségem, nem a húgom) és így félénken megkérdezi h kaphat-e puszit? Hát úgy egymás nyakába borultunk h közel álltunk a síráshoz... Aztán odajött mindenki, akit ismertem ebből a csapatból anno (Azure valami hihetetlen édesen viselkedett :) ) és leültem közéjük és sztorizgattunk és minden olyan volt mint régen :) És ölelgettek meg szeretgettek és valami hihetetlenül jó érzés volt... Ezt így nem lehet szavakba önteni... Aztán megjött Ricsárd^^ Vele sem találkoztam 1000 meg 1 éve aztán úgy állt h nekiálltunk lelkizni Feriről... Egybkt tök aranyos volt, azt hittem majd őt fogja védeni, de ehelyett teljesen megértette az én érveimet is :) Én meg már azt hittem h össze vagyunk veszve, azért nem jött velünk moziba, pedig csak Feri nem szólt neki... -.-" Nembaj, mondtam h én hajlandó vagyok másodszor is megnézni :D Katával közben lábbelit cseréltünk (bakancsot szeretne venni, de félt h h fog állni csini gatyához) és olyan szintű röhögés meg sántikálás, meg vicces fotócsinálás lett a vége h... Áhh, aki nem volt ott, annak ezt nem tudom elmagyarázni :$ Majd ha megkapom Katától a Ricsire támadós képeket, akkor szúrok be néhányat :D Aztán olyan 17:45 magasságában elindultunk hugicámmal meg anyuciccel Gladba h jó helyünk legyen Junkies-on. És ott kellett hagynunk a többieket :(
Útközben találkoztunk Fricivel, akiből így egész estés partner lett :D (h mi fog kisülni ebből? xD) Lényeg a lényeg, bemenetel előtt előkerült a VoPa('). Ez vmi vodkás-pálinkás cuccos csabai fostos baracklével vegyítve. Érdekes, aztán borzalmas :D Katával így csak halványan élvezgettük, mert a második adag már túl tömény lett.. Sebaj, Frici tett róla h ne maradjanak árulkodó nyomok :D Mi meg kekszeztünk hugival. Mondtam is neki h megkexuálom még a mai nap folyamán ;)
Photobucket
Nemsokkal megérkezésünk után befutott Synike is, aztán elhatározta h felkutatjuk a többieket Belvárban. Anyucicc mondta hha már ott vagyunk akk ugorjunk be a Tescoba is vmi inniért. Nah, mire odaértünk kiderült h már nincs ott senki. Szal fogtuk a hadizsákmányt és visszamentünk a helyünkre. Útközben jól kilelkiztük megunkat (alkohol hatása alatt mindig lelkizni akarok..) és úgy rájöttünk h most egálban vagyunk és semmi értelme összeveszni egy pasi miatt. Közben ikernővim felszedett egy tucat pasit h jöjjenek majd oda hozzánk este (irigylem a beszélőkéjét... én aznap este nem lettem szociálisabb...) én meg csak battyogtam mellette szótlanul.
Visszaérkezésünkkor Frici már elég rendesen ki volt ütve és folyton hugicám körül legyeskedett. Nem győztük elhajtani onnan.. Ha már egyszer férjnél van a drága... Szal... Érdekes társaság lesz a srácból na. Aztán kezdetét vette a nagy Zsuzsi szimatának dekorálása-akció, amikor a táskám hátulja kapott Katától egy Adelaine nevű vigyorgó szőrös pókot, egy szadomazo hentai képregényt, egy perverz mangalánykát meg egy "No drugs, no alcohol, no smoking" feliratot Hugiiii körítéssel^^ Syni rövid volt és lényegretörő, ő csak ennyit írt rá: "Szeretlek Hugi! Synerella" Aztán a szimatom után egymásra kezdtünk rajzolgatni. Syni kapott Dorothy-tól nyak- meg arcmintát (tök szép volt) én a bal lapockámra egy "Hugiii 4evör!" és egy "Jó szexi" feliratot píszjellel:D Katára egy "Nőwiii 4ever!!!" és a "Megkexuállak!!!" jelmondatot firkantottam, Frici mellkaásra meg felkerült Pókmalac a Simpson családból xD Annyira kész volt szegény srác h simán hagyta h az ünneplő ingje alá lila filccel felskicceljük xD Anyucicc megtoldotta egy "Szexi biccs!" szlogennel is xD Ricsárd meg egész este azt a hátsó megkötőjét baxogatta :D Mert közben megjöttek ő is meg Anett is, szal tök jó volt mert végigdumáltuk az egész estét és annyira wááá, na.. Szal jó volt :) De azt az ártatlan fejét, mikor Syni letette elém a poharat és Bongyi úrfi megszólal: "Ez sör?" Mégis minek látszik? :DKül én ittam 2 sört erre a VoPára és ennyi volt aznapra. Junkies közben így is kóválygott a fejem, de simán megérte^^
Nah de ne szaladjunk ennyire előre, még azelőtt volt 2 előzenekar. Meg egy kedves (?) ismerős, aki egész este rám volt kattanva és buzgón bizonygatta h "Zsuzsi, te nagyon kész vagy..." De ja vu-m van... Öööö... Az első együttes nevéről fogalmam sincs, olyan szinten gagyik voltak h nem győztünk rimánkodni h legyen már vége... De nem, még ráadásra is visszajöttek... 2 élményem van velük kapcsolatban: a gitáros Ricsi szerint Vodka, szerintem Vadkan, a basszeros elélvezett a saját plébekjétől és "Üldöz az őrült joghurt" - ezt énekelték. Hopp, ez már három volt :D Segond^^ A második banda már sokkal jobb volt, a végére már odamentem zúzni :D
Photobucket
Az oldalukon ingyenesen tölthettek le dalokat az albumukról de tök érdekes h ők egy olyan banda, akik élőben sokkal jobbak mint albumon... Tegnap legalábbis nagyon nagyot nyújtottak :) A basszeros (kép bal szélén) nah ő fúúúú olyan de olyan jó pasi élőben... Tökre nem így néz már ki kint a fotón... Vad *.* Közben drágaság utáni menekülésem közepette Kata keresésére indultam, meg is találtam őt egy nagy csapat Vadkan között. Egybkt megnyugodhatsz Melinda, nem jöttem össze senkivel, egyedül egy 16 éves bunkó, zsíros gyerek mutatott irántam érdeklődést...-.-" Ennyire kiábrándító lennék? Nyah szal kishúg összeszedése után go to első sor, haj kibont, zúzunk a Mad Dolls uccsó 2 számára, aztán várjuk a Junkiest, mint a Messiást. Első sor bal szél *.* Pont a basszererősítő mellett :D Várunk, várunk, egyszercsak nekem jön vki miközben felcsörtet a színpadra. Nézem jééé hát ez a fószer tök olyan mint Riki Church. Annyira olyan h ő is *.* És nekem jött *.* Öcsém...
Photobucket
Nyah aztán kezdetét vette olyan 11 óra tájékán A KONCERT így, csupa nagybetűvel, amit elejétől a végéig, oda-vissza végigzúztam. Annyira nagyon élveztem *.* Egy karnyújtásnyira tőlem ott volt Szekeres Andris meg Riki Church *.* Ú, az a hím... Európa ilyet még nem baxott mint ő... A kis leopárdmintás tornacipőjében, fekete gatyájában, piros szegecses övében, fekete ingében és ezüst sáljában *.* És én ott álltam pontosan előtte *.* Nagyonnagyonnagyonnagyonnagyon jó koncert volt, beszólásokkal, viccelődéssel, jobbra-balra integetéssel, zúzással, nekem egyszer félig könnyes szemekkel (amikor elkezdték játszani a Goodbye-t) sikoltozással, üvöltözéssel, együtt énekléssel, szal olyan igazi koncerthangulat volt^^ Én is ráztam, headbangeltem a derékig érő hajammal majd' 90 percig (nem is tudom most mozgatni a nyakam...) és a jövő héten csekkolhatjátok kemma.hu-t ugyanis Zoli bácsi ismét akciózott :D Leszarom h nézek ki rajtuk mert zúztam és qrva jól éreztem magam :D Synike lesérült és így a koncert felénél kénytelen volt otthagyni az első sort (nekinyomták a combját a színpad szélének), Anett nem bírta a körülötte repkedő rengeteg féle színű és formájú hajat, így a cuccaink őrzését választotta (én azért sajnálom... hatalmas élményből maradt ki szegény :( )mi meg voltunk a kemény mag :D Ricsi így néha-néha átvigyorgott rám a színpad másik oldaláról, főleg így két zúzás között^^ Mi még anyuciccékkel marhultunk :) Közben minden egyes létező holmimnak fertelmes bagószaga lett, de úgy voltam vele h leszarom, szórakozni jöttem nem picsogni :D Mosással kijön :D Természetesen megkaptuk a ráadást is (anélkül el sem engedtük volna őket :D) és megtudtuk a Junkies létének üzenetét: (asszem a 16. szám környékén) A drog az rossz. Az alkohol is rossz. Szóval nesze nektek napi videó :D

Aztán olyan 0:25 körül végleg levonultak a drágák, mi meg mentünk szedelőzködni. A tömegben találkoztam Tündivel (egyik dadi csaj anyukája) aki megígérte h szerez nekem dobverőt és elküldi *.* Remélem sikerült neki, imádnám ha lenne dobverőm a Junkiestől :D Nyah közben kiderült h Synike nincs meg, Ricsárdék azt mondták h megvárnak minket, mégis eltűntek egy szó nélkül...o.o Nyah, Synikereső hadművelet Rikibe botlásba torkollott. Történt ugyanis h járkáltam, járkáltam és láttam h ott mászkál a drága *.* Na most, beálltunk Zolibá elé egy közös képre (szal azt is kemma.hu-ról kell leszednem majd... remélem nagyon gáz fejem van rajta :D Sebaj, felkerül mindenhova mert Riki *.*) És én meg csak úgy szép szolidan beálltam mellé, erre ő meg jó szorosan odahúz magához, lehajol (195 magas o.O), belefújja a füstöt az arcomba (ó, dehogyis bántam...) és olyan szorosan hozzábújt az arcomhoz *.* Wáááá tiszta jó volt... Riki Church megölelt *.* Alig mertem megmozdulni... Iszonyat jó érzés, mikor a rajongásod tárgya a közeledbe kerül!
Szóval ááááh... Örömmámorban úszva mentünk Dijjáékhoz :) Ott aztán elszabadult az őrület :D 9 ember egy 2 és fél szobás panellakást el tud bontani a hangzavarával... Főleg ha a társaság többsége illuminált állapotban van... Nah szal tömeges őrültködés...:D Turó (aka Patri pasija) kicsit nagyon kész volt, ő vitte a hangot. Frici lezán befeküdt a cicakosárba és már aludt is mint a jó gyerek xD Nagyon kemény, Katának vannak róla képei... xD De ahogy horkol... Abba zeng a tömbház xD Namármost úgy 2:45-ig poénkodtunk, mikor anyucicc kijelentette h alvás van, mert 5:30-kor kelés. Naigen, csakhogy senki nem akart aludni :D A fiúk párnacsatáztak (kint aludtak a folyosón), mi kifejlesztettük a D-szótárat (tudjátok hány szó kezdődik d-vel? Rengeteg :D) anyu meg nem győzött háborogni. Ide-oda költözködött és csitítgatott mindenkit. Közben én rájöttem h mi Katával belefeküdtünk a kekszes tányérba és innen került a farmeromra a rágó. Vki ugyanis rátette, mi meg szépen magunkra kentük. Faxa -.-"Remélem kijön vhogy, mert kül anyum kinyír... Egybkt tök aranyosan összebújtunk :) Én befeküdtem a sarokba, Kata az én vállamhoz bújt, melletünk meg Syni volt :) És fogtuk egymás kezét alvás közben^^ Már ha ezt alvásnak lehet nevezni... Ugyanis a csajok félóránként leküldtek az ágyról (én vagyok a legnagyobb és folyton leestem), hugi párszor megcsapkodott álmában (xD), Micike Hercegnő az ágy alatt az én lelógó lábammal játszott (vérlol) míg el nem zavartam... Frici az éjszaka közepén be akart mászni közénk és lelökött az ágyról (basszus, mennyit szívtam...) de visszaküldtem a cicakosárba. Hát basszus. Odakint a 3 hím (Gábor, Turó, Dávid) úgy horkolt h ihajj, szal én 3:45 környékén meguntam ezt és felültem az ágyban. Gondolkodtam. Az ilyenkor veszélyes. De jólesett :) Aztán erőt vett rajtam az álom és visszabújtam hugihoz. Fél 6-kor vilany fel, menjünk-menjünk mert anyuciccnek 7-ig végeznie kell a takarítással. Ritka rossz hangulata volt másnaposan...:S Nyah szal mindenki összepakolt, puszi-puszi irány a busz. Nekem vissza kellett fordulnom, mert fenthagytam a szemüvegem... Aztán végre vmivel hajnali 6 után útban voltam hazafelé. Alig egy óra alvás után jó volt... De legalább nem éreztem és nem is néztem ki másnaposnak. Turó még eléggé aznapos volt, ahogy észrevettük... -.-" Kömlődön elbúcsúztunk Synikétől, én meg Dadon másztam hátra a srácokhoz. Szegény Gábort már másodszorra akartam meggyilkolni 12 órán belül, ugyanis Junkieson majdnem kiböktem a szemét, most meg lefejeltem a szemüvegemmel...>.<" Találkozunk még? Persze-persze, nem úsztatok meg ennyivel... stb. Vigyázz magadra drága, érj haza egyben.. (komolyan, ennyire aggódnak értem vagy csak a pia beszél belőlük?!) Mikor szálltam lefelé, még hallottam Turót: "Milyen jó segge van... És a melle is..." Mondtam h hallom ám...:D Jaaaajjaaaaa, menjél csak drága, vigyázz magadra stb xD Otthon apu nem gyengén meglepődött, mikor fél 7-kor beállítottam :D A kutyám meg nemtetszést fejezte ki a sok rajtam található idegen szaggal szemben... (Rikiszag is van benne!!!) Leültem a konyhában, ettem kenyeret meg ittam gyümilvet, aztán bementem mert anyu még aludt. Leültem tévézni, meg kiraktam a Junkies plakátot, amit kaptunk (mert kaptunk.. És az enyémen aludtak a hímek.. Szimatostól) vagyis ehhez előbb le kellett szednem majdnem az összes posztert és átvariálnom. Végülis megoldottam és tök jól néz ki^^ Aztán 8 körül elnyomott az álom az ágyon fekve és negyed 11-ig aludtam. Utána meg csináltam spagettit meg sütit anyuval. Szóval a körülményekhez képest jól vagyok :) Most meg megyek és kenek a nyakamra egy újabb adag izomlazítót, mert vmi rémesen begörcsölt... Legyetek rosszak és legközelebb tessék velünk jönni Junkies koncertre. Mert a drog az rossz :D Photobucket
Ha Mona Lisa mosolya titokzatos volt, ez vajon milyen? ;)
Egybkt anyu meglátta a farmerom. És nem harapott (olyan nagyot). És kimossa. Hurrá-hurrá^^
Puszicsók:
Egyetlen Csörcsné Abbykétek^^

0 megjegyzés: