THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 6., szombat

Ilolaakso :)

Hei minä lukija! :)
Azt hiszem, most egy időre révbe értem. Itt állok Örömvölgy kapujában :) Ugyanis akár hiszitek, akár nem MEGVAN A NYELVVIZSGÁÁÁM! Számomra még kissé felfoghatatlan, de hát lássuk be: ez immár tény. :) Majd este írok egy levelet Teklának (vele szóbeliztem) h neki h sikerült. Bár, ha nekem meglett akk neki is biztos^^ De ez még egyszerűen hihetetlen! A depresszió és teljes kiábrándultság legmélyéről egyenest Örömvölgy kapujába röppenni..:)
Hihi, most h itt böngészem nektek a napi képadagot, találtam egy társkereső oldalt csak gothoknak.^^ Persze külföldi az oldal, de mekkora jó ötlet már... Olyan hímek vannak itt h jujj... Tudnék velük mit kezdeni ;) Látjátok, milyen lehetetlen vagyok? Tök boldog vagyok, de képes vagyok a hímhiányomról regélni.... Na sebaj, jövő pénteken úgyis megyek hímzőszakkörre anyuciccel. Hátha lesz ott vmi nekem való :)
Image and video hosting by TinyPic
Én is bújnék most így vkihez örömömben :) Akkor már mondjuk erre a képre h kawaii, egyik bnőm úgyis meghívott ma a Mekiben a japán-fanok közé. Ki fogok lógni közülük, mert nekem nincs masni a hajamban... Bár volt ott azért bakancsos srác is, ahogy elnéztem :D Masni nélkül :D Noh, majd meglátom mi légyen belőle...
Aztán ma már azzal a tudattal ébredtem h igen, van nyelvvizsgám. :) Ennek örömére anyuék elengednek a jövő pénteki Junkies koncertre anyuciccel :) Bár már ott tartanánk... Fel is hívtam őt, miközben a buszmegbe mentem. Odavolt meg vissza, mikor megtudta h mehetek :D Komolyan, előre félek mit fogunk művelni.. Asszem a Death Metal Night után jogosan xD
A buszmegben letámadtam babát h wíííííí megcsinááááltuk, szegény meg csak állt, nem értette mire föl ez a kitörő jókedv :) End-or-fin túltengés. Elvégre tavasz van, a francba is! ;)
Volt egy óránk míg a többiek ideérnek, szal elkezdtük járni a plázát. Nem értem, miért hiánycikk a fekete-fehér csíkos térdzokni? Mindenféle színűt láttunk: lilát, pirosat, barnát, kockásat is, de fekete-fehéret nem. Pedig az enyémben laza a gumi... Aztán olyan 2 óra tájban Barbi küldte az sms-t h ne haragudjak, mégse jön... Nem haragszom, csak unom már h mindig az van bármit szervezünk is h az utolsó pillanatban mindenki visszamondja... 3 év után kezd kissé unalmassá válni -.-"
Pedig annyira jó film volt! Imádtam minden egyes pillanatát, szal Burton bácsinak tényleg igaza volt. Azért azt vicces volt látni h a közönség több mint fele 3 és 10 év közötti gyerekekből állt, holott az újságban is írták h ez nem az az Alice Csodaországban... Nos tényleg nem: Tim Burtonhoz hűen a kisegér kibökte a kardjával a DRomboló (vagy én nem tudom, mi volt a neve.. vmi kutyaszerű teremtmény volt) egyik szemét, amit aztán az övére csatolva hordott... (míg Alice vissza nem lopta a kutyunak) Meg a Vörös Királynő várát körülvevő nappal víz, éjjel vértó amiben a levágott fejek úszkálnak és belőlük van a híd... Volt olyan kisgyerek, akit a film felénél ki kellett vinni... Komolyan, ennyire nem néznek utána a szülők, hová viszik a gyerekeiket?! Csak áhh Disney azt csókolom? Jó, hát aki nem nézett még Burton filmet és találomra, mesére számítva ült be erre, azt csak sajnálni tudom... Egybkt én imádtam az őrült nyulat (höhö csésze), a Johnny Depp alakította Kalapost, Vigyorit, a láthatatlan maccsot, a Kiszel Tünde hasonmás Fehér Királynőt, a folyton mindenkit megölni akaró (nem is tudom, kire emlékeztet...) Vörös Királynőt a nagy fejével és a hazug udvarával együtt, meg persze a Félszemű Rémet *.* Megmondtam: nekem olyan herceg kell. Csak lehetőleg 2 szemmel :D
The Knave of Hearts Pictures, Images and Photos
Photobucket ezt a képet dobja ki a Knave of Hearts kulcsszóra (hmm.. bár lejönne a drága a rajzról...) holott a mi emberünk (akit Crispin Glover játszott a filmben) így néz ki:
Image and video hosting by TinyPic
Szóval nagyon jó volt. Tessék megnézni. Szigorúan 12 éves kor felett! Édes pl mikor a Fehér Királynő öklendezni kezd a levágott sárkányfej látványától :D Elég rendesen kiforgatott történet, Tim Burton rajongóknak KÖTELEZŐ :)
Egybkt előtte leadták a Toy Story 3 trailerjét :D Nagyon kész az a mese :D Látni akarom, már csak az erősen homokos beállítottságú Ken miatt is xD
Ma voltunk magánnyomozók is :D Anyucicc felhívott a buszon h van-e ott hosszú hajú, kecskeszakállas srác. Körülnéztünk, mondtuk h nincs. Aztán Tbányán kiderült h mégis van :D Jó, akkor keressük meg a szőke Katát. Megvan. Jó, menjünk utánuk. Kézenfogva mennek? Nem. Háhá, én nyertem. (?!) Közben kimentem sütiért... Nah és az lett a vége h csak ennyit akart xD Nincsenek is beteg barátaim, á dehogy :D
Jó ez a csokis-mandulás püspökkenyér :D Itt lenne az ideje a nap videójának, ami pediglen legyeeeen..

Mert 1) imádom ezt a mesét :) 2) tegnap egész este ezt hallgattam örömömben :D
Hazafelé meg igennagyon elvoltunk Melindával :D Asszem le kéne állnom a koffeinnel.. Magas vérnyomás mellé ma megittam egy kávét meg 7,5 deci kólát :D De legalább már van Caf Pow-os dobozom és ez fontos :D Egybkt egész úton a melletünk ülő, magát 20 éves pics*nak képzelő anyukát szórakoztattam, habár nem direkt :D De ahogy Memivel konstatáltuk, a sztorijaim és a bakancsom együttese kivitte nála a biztosítékot xD Úgy szeretem sokkolni az embereket^^ Hát ma sikerült is :D
Zárásnak pedig itt egy édesbús-szerelmes-lángolóplatformos Abby :)
Image and video hosting by TinyPic
Legyetek rosszak, menjetek moziba és élvezzétek az élet minden pillanatát, hiszen sose lehet tudni ;)
Ölel:
Szerető Abbykétek

0 megjegyzés: