THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 3., szerda

Rakastava? Minä?!

Heihei!
Meg lettem fenyítve h baj lesz, ha még egy bejegyzés kimarad :D Na jó, de lássátok be: ha az ember 3/4 5-kor esik haza, 8 órája volt (abból 3 angol...) és ráadásul megkérik h javítgasson egy verset, akkor igazán nincs ideje blogolni... Nem veletek van a baj, egyszerűen csak lustulok... És zizzenek. Legalábbis legjobb bnőm szerint. Nem is kicsit. Pedig nem is... Annyira...
gothic dream Pictures, Images and Photos
Álmodtam. Álmodom most is. Ébren. Mostanában gyakran érzem úgy h mennem kell. Nem tudom hová, csak azt h minél messzebb, oda, ahol várnak. Igazi kis daydreamer lettem mostanában :) Meglepő látvány lehet, ahogy a fekete csipkeharisnyámban, tüllszoknyámban, bakancsomban és felsőmben merengve bámulok a napsütésbe... Legalább szépet álmodok :) Majd... Majd talán egyszer elmesélem nektek is^^
Hát és ti hogy vagytok mostanság? Végig tudjátok ülni az egész napot a seggeteken, mikor ilyen szép idő van? Tényleg velem lenne a baj?
Egybkt feltaláltam egy új állatfajt :D A bolyhos halat. Bezony. Mert tanárnő megkérdezte bioszfakton h melyik csoport van a halak és a kétéltűek között... Mi természetesen néztünk mint a hülyék, de mikor annyit segített h "bo"-val kezdődik, akkor elkiáltottam magam: Bolyhos halak! Hát...majdnem... Egész pontosan bojtosúszós halak. Most mit izéltek? Annyira nagyon egyformák...
Angolon ismét beállt az agyhalál, túl sok ez a folyamatos 90 perc... Ofő besokallt, a diákkirályválasztás megbeszélésére tervezett lázadás elmaradt. Helyette szenvedő szerkezet, szenvedő Abbykével. De ahogy ofő is megmondta egyszer, rólam kell példát venni: én legalább csendben szenvedek...;)
Ma meg ismét unatkoztam csodálatos egy órát reggel, ugyanis jobbnak láttam elhagyni a terepet az I. fizikaháború kitörése után... Engem ilyenekkel zargatni hajnalok hajnalán?! Jövő héten rá kell vennem magam h átmenjek Anitához...:D Aztán elmentem a büfébe farkasos sütis-csokit venni. Tudjátok, olyan gabonapehely szeletet. Fini volt. És kellemesen farkasos :)
Irodalom előtt franciáztunk xD Hallgattunk nyálas zenét (jééé, kezdek vészesen szocializálódni..) segítettem francialeckét írni (diktáltam magyarul, mit írjanak^^) meg rajzoltam egy édes kicsi farkast a táblára. És a tanár úr észre sem vette...:( Pedig olyan jól nézett ki a feje fölött :D
wolf love Pictures, Images and Photos
Hmmhmm... A francba. Elengedett a varrás a kedvenc sötétkék farmerom sliccénél. Nah, majd ha anyu hazajön, beközlöm neki h akadna itt egy kis varrnivaló... Szerencsétlen nadrág annyi mindenen túlment már h csoda h még ennyire egyben van :D
Jah igen, az etikánál tartottam... Fene essen bele h mindig elkalandozik a figyelmem...*sóhajt* Mi volt etikán? Nati kiselőadása. Villamosszék, gyilkosság, törött lábú, részegnek hitt nő. Nem ezt vártam volna tőle :D Aztán elvileg úgy volt h beszélünk a királyválasztásról, de ezt a napirendi pontot elnapolták. Kár, érdekelt volna mit találtak ki...
Németen pecsvörk fámílieztunk, mondhatom nagyon izgalmas volt :D De viszont el tudtam mondani a pecsvörk fámílie fogalmát :D És persze megint nem úgy fordítottam a mondatot, ahogy kellett volna... Bár a templomi esküvőből lett cseresznyeszedési árfolyamot alighanem semmi sem múlhatja felül xD Megint írtunk egy valag szót (hurrá...) amit elvileg meg kellene tanulnunk. Elvileg. Ez itt a kulcsszó.
Fizikán bolyhos halakat rajzolgattam a padra meg Laci tolltartójába és többszörös kínvallatás árán sem voltam hajlandó elárulni, mi van velem mostanában. Könyörgöm, először nekem kellene tudnom, aztán majd jöhetnek a többiek... Mellesleg Kitti észrevette a fülgyűrűimet :) Aranyos volt tőle^^
Tesi... Levegőztünk egyet, ha nem futkosós mérgezett egeret játszunk, talán még élvezem is. A női hetemen különösen kiborító tud lenni már az óra puszta ténye is... Hát még ha később engednek el róla... Azért a gimnasztika részt be kell valljam, élveztem :D Melindával megint hoztuk a formánkat ;) Zsófi meg talált egy katicát... Na, onnantól egy méteres körzeten belül mindenkinek kerülnie kellett a helyet, Peti (jajj Mutterkatze... Das stimmt nicht...) biztonsága érdekében.
Photobucket
Hazafelé megbeszéltük Patival h holnap összeülünk sztoriügyben h kész tények elé állíthassuk a tisztelt nagyérdeműt. Valamiért úgy érzem (talán csak ismerem őket?) h nem lesz piskóta...
Itt szúrnám közbe a nap videóját, mert most is kb 20x hallgattam meg... És nem tudom megunni... Remélem, ti sem fogjátok, íme:

"Hogy szádban hozd el éltető vizemet..." - ez annyira megfogott... Életemben nem tudtam volna ilyet alkotni a csókról.. Pedig.. Ebben a mondatban tényleg minden benne van. És én sem tudok mást, csak dúdolni halkan...
Jah igen, még a hazaútról:D Felfedeztem magamnak egy Anitát :D És közöltem vele h ő lesz az utódom. Bezony. Tovább kell vinni a darkságot, akkor is ha én már nem leszek (itt). Lelkes alany, sokszor fiatalkori önmagamra ismerek benne :) És szerelmes vagyok a tolltartójába és elveszem férjül^^ Egybkt cseréltünk telószámot meg MSN címet, szal wehehe. Készüljetek, itt jön Abbyke utódja >D Mögöttünk meg pont vmi teknós köcsögök ültek, mi meg osztottuk nekik az észt :D Mert ameddig a Föld kerek, mindig lesznek rockerek DE mivel a Föld ovális, jó nekünk a metál is!^^
Ééééés holnap Alice Csodaországban premier! :D Jeeee! És mi szombaton megyünk is^^ Már alig várom :) És igenis nyafizok mert Norbi nem jön... Hát na.. Milyen mese az, ahol a metálkirálylányért nem jön el a metálkirályfi? Igaz Julika?
Nos, én ennyi voltam mára, még megnézem a Szezám utcát aztán betolok magamba egy pizzát h aztán ledögölhessek az MSN elé sé fáraszthassam maaaaciiiit^^
Nyugi, nem felejtettem el a napi Abby rovatot sem :)
Photobucket
Nekem is kell ölelés, dédelgetés meg puszi o.o
Mindenesetre én küldök nektek egy hattttalmas adaggal :)
A legközelebbi viszontírásig maradok:
Huncut, néha el-elkalandozó Abbykétek

UI: Yeah Chaaaarlie, you have to go with us to the Candy Mountaiiiiiin! ;)

0 megjegyzés: