THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2010. március 4., csütörtök

Makea kuin hunaja

Moi!
Nos, drága olvasóim ismét túlvagyunk egy csóóódaszép napon. Leszámítva h álmos vagyok és kába, egészen jól érzem magam :) Bár azt nem mondom h nem lehetne pár fokkal melegebb... Áh, kinyomom ezt a rohadék tévét, mert ontja magából a rosszabbnál rosszabb szerelmes retró nótákat >.< *klikk*
Photobucket
Most lehet izélődni h már megint mi ez?! Szerintem olyan.. Fúúú *.* Határozottan kellemes érzésem támad már csak a puszta látványától is. Egyszer láttam egy hasonló párt Tatán. Olyan nagyon szépek voltak^^
Hmm... Közben elfogyott a nasim szal kénytelen leszek vmi komolyabb témába fogni :D Most annyira össze vagyok meg vissza h még a napi videót sem tudom, mi lesz.. Pedig már ált előző nap kitalálom, mivel örvendeztetlek meg titeket :D Viszont a napi Abby rovat úgy egy hétre telítve van jobbnál-jobb képekkel^^
Nah de nézzük, mi volt/van ma. Hát elsősorban az Alice Csodaországban világpremierjeeee :D És szombaton ilyenkor már meg is néztük^^ 2 hónapja erre a filmre várok, ha nem lesz jó esküszöm elmegyek Amerikába és kiherélem Tim Burtont >D Az utolsó filmjében, a 9-ben nagyot csalódtam, kb 30 perc után elaludtam rajta -.-" Most kit érdekel h egy rakás baba megmenti a világot az óriásrobottól és közben kiderül h létezik babaszerelem első látásra? (na tessék, már megint...) Senkit. Naugye. Nesze nektek Alice :D
Photobucket
Tim Burton megígérte h szeretni fogjuk. Kíváncsian várom :D
Egybkt reggel összeült a csajszigyűlés királyválasztás ügyében. Olyan sztorit kitaláltunk h ihajj! És még nekem is jutnak benne hullák^^ Számomra felfoghatatlan, miért nem akar senki halott lenni... A világ legegyszerűbb szerepe: szépen kinyúlsz és hagyod h matassak benned. Sima ügy. Norbinak is megmondtam h ne aggódjon a körte méretű tumor miatt, ami a szívét nyomja: levelet már nagy sikerrel (és Pati szerint ijesztő lelkesedéssel) boncoltam, szal sokkal másabb ez sem lehet :D Különben is... Szereti az okos csajokat. Akkor meg hol itt a gond? :) Bár az h zsebhokiszörnynek nevezett el... Hehe... Van humorom... Maciii :P
Bioszfakt. Kivételesen bolyhos hal mentes, anyuciccel meg Patival poénkodós, szimpla 45 perces óra volt. Azért élveztem :)
Photobucket
Nézzétek, találtam nektek Joey-t^^ Igaz h ő kb fele ekkora, sokkal aranyosabb és formaldehidben pancsizik, de képzeljétek el h ő a bioszfaktosok kabalaállatkája^^
Aztánööö... Német uncsi volt, kaptunk reeeengeteg házit... Ahogy matekból is. Csakhogy a szekrényben "felejtettem" a könyvem :D Szal majdmajdmajd... Különben is az angol fogalmazásnak álcázott hóviharos sz*r elég rendesen levágta a hangulatom. Könyörgöm, mikor veszünk már vmi értelmesebb témát, mint a társadalmi problémák, a vikingek meg a természeti katasztrófák?! Jó, most lehet mondani h bennem nincs egy szikra együttérzés sem, dehát ha egyszer úúúncsíííí...
Ma felfedeztem kitörés helyett (ugye Melinda?) és a lavinára nemes egyszerűséggel hóizét mondtam. Meg a beéjszakálódott. Nem beesteledett. Az nem Abbykés :)
Közben ellófráltam a 9.-esekhez nevelő célzattal (bár mikor ofő meglátta h "gyertek báránykáim" címszó alatt terelgetem őket... Szerintem már sejti mire készülök... Szaporodni fogok >D) Komolyan, sose tudják megunni az utánzó műsoromat :D De hát... Mit tehetnék... Ott a férjem (Anita tolltartója ugyebár...) hát mennem kell... Jut eszembe: be kell jelölnöm Zsófit vipen. Majd szóljatok rám, ha elfelejteném :P
Alapbioszon olyat veszünk, amit emelten már vettünk szal unatkoztam. Egybkt tökre lenyűgözött az emberi csontváz. Tök viccesen nézne ki egy a szobámban... Kár h annyira drágák :( És Laci felháborodott h nem volt kedvem farkasokat rajzolni. És h nem akarom piszkálni a tundrafarkasom h Abbykébb legyen. Na, hát ő úgy jó ahogy van. Kész. Egybkt is... Rajzoltam angolon a könyvembe: egy macit meg egy cicát >^.^<
Cicákról jut eszembe: olyan aranyosat láttam hazafelé jövet^^ Van csütörtökönként a faluban ilyen mozgó húsbolt és úgy ült ott előtte 3 cicc (2 fekete és egy gyönyörű fehér perzsa) mintha sorban állnának :D Annyira bántam h nem volt nálam fotógép...

A mai napi videónk kivételesen nem szerelmes :D Ma is megint azt feltételezték rólam a buszvégen h én vagyok az "Atyaúristen" de persze kiigazítottam őket h nem egészen :) Szal vagyok aki vagyok: Abbyke^^
N, de ha már Abby-s videót kaptatok, akkor nem lövöm le a mára szánt képemet, hanem kaptok másikat :) És az is legalább ugyanolyan jó, mint amelyiket mára gondoltam^^
Photobucket
Tádámm, egy darab dedikált Abby :) Ha újra lesz telepítve a gépem, ezt tuti h kinyomtatom és kiteszem a szobámba^^ Csinálok Abby montázst :) Meg Tuomast^^
Nyah, de itt az ideje vmi harapnivaló után nézni h aztán jöjjön egy olyan szép (vagy még annál is szebb) este, mint a tegnapi :) Hiszen édes mint a méz ;)
A legközelebbi népbutításig maradok:
Magával nem bíró, folyton máshol járó Abbykétek^^

0 megjegyzés: